Este vremea să ne planificăm concediile pentru anul 2020. Avem și ocazia să ne propunem să alegem ceva pe măsura așteptările noastre. Prin intermediul Tâtgului de Turism al României, , ediția de  primăvară din 2020 care are loc în perioada 20-23 februarie 2020, în Pavilionul B2 de la ROMEXPO!

La această ediție de primăvară, Pavilionul B2 este dedicat atât agențiilor de turism, touroperatorilor, participărilor internaționale și serviciilor turistice, cât este dedicat și zonelor turistice din România prin intermediul: Administrațiilor Publice Locale, Asociațiilor de Turism, Oficiilor de Turism, Consiliilor Județene si Primăriilor din localități stațiuni turistice, din stațiuni balneoclimatice și balneare dar și localităților reședință de județ.

Ajuns la cea de-a 43-a ediție, Târgul de Turism al României rămâne locul ideal de prezentare atât a celor mai interesante oferte și atractii turistice din România și din străinătate, cât și a accesoriilor și gadget-urilor necesare în orice vacanță.

De asemenea, Târgul de Turism al României, ediția de primăvară 2020 beneficiază de o campanie atent targetată pentru atragerea de vizitatori, specialiști și pentru crearea unui cadru de relaționare între firmele expozante și clienții sau potențialii clienți.

Organizatorii acestui târg ne-au furnizat și câteva motive de a participa la ediția de primăvarăa 2020:

Articolul continuă mai jos. Îți place?

Urmărește Colțișor de România și pe facebook

  • Veți avea ocazia să vă organizați participarea într-un pavilion construit la standarde internaționale
  • Veți fi la curent cu investițiile din domeniu, atât din România, cât și la nivel european;
  • Veți beneficia de oportunitatea unică de a pune în valoare produsele și serviciile pe care compania dumneavoastră le dezvoltă în domeniu;
  • Veți întâlni potențiali clienți, autorități locale și parteneri din industrie;
  • Pe durata celor patru zile ale expoziției vor fi organizate conferințe și seminarii dedicate în special vizitatorilor specialiști;
  • Evenimentul va fi promovat prin spoturi TV și radio derulate în mass-media centrală și de specialitate, prin articole în presa scrisă generalistă și de specialitate, prin campanii online, outdoor și indoor, prin website-ul propriu și pe rețele de socializare.